1 Eylül 2009 Salı

NICK CAVE'LER DİYARI




IKI RESİM ARASINDAKİ 7 FARKI BULUN!

Ya bu Nick Cave ne acayip adam! Acayip de şarkıları var, tipi de acayip. Fotoların ilkinde görüldüğü üzere kendisi tam bir anadolu kaplanı... Yerine göre kayserili bir pelivan, yerine göre ankaralı bir namık havasında ortalığı kasıp kavuruyor.

Gelgelim ki ikinci resimde, tam bir amerikan çıtırı. Yeri gelince banliyöde bir musluk tamircisi, yeri gelince bir vurdumduymaz rock yıldızı...

Fakat her iki ihtimalde de süper bir müzisyen olduğunu kabul etmek lazım değil mi sevgili gönül dostlarım?
Hadi bakalım aradaki 7 farkı bulana süpriz hediye var. Şaka şaka yok.

2 yorum:

  1. Ben de aynısını birkaç gün önce yazmıştım. Tabii intihalle suçlayacak kadar terbiyesiz değilim. Sadece blog'u görünce şaşırdım. Aynısı derken, kimseyi töhmet altında bırakmam. Saygılarımı sunar çıkar giderim buralardan bir Haluk Levent şarkısı misali, ve iğrenç bir riff rahatsızlığında.

    YanıtlaSil
  2. Sayın Monteyn,
    Bahsettiğiniz yazıyı an itibariyle okumuş bulunuyorum. Belirli benzerlikler (yağız bir anadolu delikanlısına benzemesi) dışında pek bir aynılık sezemedim. Ben konuyu farklı bir bağlamda ele almışım. Kaygınızı anlıyorum, fakat Nick Cave'in son dönemlerde bir pehlivanı andırması çoğu kişinin aklından geçen bir husus. "Kendi tercihleri bu yöndedir, ne yapsa yeridir" diyebiliriz.
    Söyleminizi bir saldırı olarak algılamadım bilhassa, saygı çerçevesi içinde bu paylaşımın gerçekleşmesinden hoşnut kaldım.

    YanıtlaSil