25 Mayıs 2009 Pazartesi

TV'deki kız bildiriyor

berlusconilesek de mi konilesek?















efendim biliyorsunuz son zamanlarda italya başbakanı Berlusconi'nin aşk hayati hayli gündemde. bakan kadrosuna bir şov girl dahil ederek taa en başta rengini belli eden Berlusconi durulmak nedir bilmiyor. eşini aldatmaları artık ayyuka çıktı, bu da yetmiyormuş gibi, bir de TV şovuna benzer bir özür seramonisi izledik. şekil 1A:

“Ama inan bana, hiç kimseye evlilik teklifi yapmış değilim. Dolayısıyla beni bağışla. Senin kızgınlığın karşısında gururumdan ödün vererek kamuoyuna yaptığım bu açıklamayı, lütfen bir aşk göstergesi olarak kabul et. Seni kocaman öpüyorum. Silvio.

yav arkadaşım, bir başbakan "hdi öptm bys" diye mi bitirir sözlerini? bu felaketin üzerine şimdi de kendisi bir özür bekliyor karısından, boşandı boşanıcaklar. neden beni meşgul ediyosun sayın Berlusconi? git adabınla boşan.
sevgili küresel piyasa, sözüm sana. artık reality şov tadındaki siyasetten, pop star tadındaki siyasetçiden bıktık. ha bi de arabesk tadındaki operadan bıktık, ferhat göçer bırak bu işleri gözünü seviyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder