31 Mayıs 2009 Pazar

"TV'deki kız" la KARİZMA REHBERİ

ÖNCE-------------------------------------------------------------------SONRA











Karizmatik mi görünmek istiyorsunuz? İmaj kaygınız mı var? Öyleyse doğru yerdesiniz sevgili dostlarım. "Tv'deki kız" sizleri ortamların karşı konulmazı yapmaya geliyor. "Karizma rehberi"nin 10 sihirli adımını uygulayın ve sizler de bir dünya starı kadar etkileyici olun, "Yuh!" dedirtecek değişimi yakalayın.
1. adım: fazla konuşmayın,
2. adım: umursamaz görünün,
3. adım: gülmeyin,
4. adım: dik yürüyün,
5. adım: koyu renk kıyafetler giyin,
6. adım: deri ceket giyin,
7. adım: rayban güneş gözlüğü kullanın,
8. adım: ağır hareket edin,
9. adım: şirin olmayın,
10. adım: kirli sakal bırakın(opsiyonel).

ŞİMDİ AYNAYA BAKIN, GÖZLERİNİZE İNANAMAYACAKSINIZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder